loading...
ایران
سجاد علوی پور بازدید : 20 دوشنبه 02 بهمن 1391 نظرات (0)

جملات زیبا جذاب

بر در دیوار قلبم نوشتم ورود ممنوع !
عشق آمد و گفت من بی سوادم

شتاب مکن! مقصد خاک است

محبت از درخت آموز که سایه از سر هیزم شکن هم برنمی دارد

باغبان در را مبند من مرد گلچین نیستم
من خودم گل دارم و محتاج یک گل نیستم!

تجربه نام مستعاری است که بر خطاهای خود میگذاریم!

عشق میکروبی است که از راه چشم وارد می شود و قلب را آلوده می کند!

بوسه مگر چیست، فشار دولب
این كه گنه نیست، چه روز و چه شب

برگ از درخت خسته می شه
پاییز فقط یه بهانه است

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما ازکدام نوع بازی درسایت قرار دهیم؟
    نظر شما درباره ی سایت چیست؟
    به نظر شما ایا تیم ملی به جام جهانی می رود؟
    به نظر شما بهترین بازیکن فوتبال جهان کیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 43
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 56
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 23
  • بازدید ماه : 81
  • بازدید سال : 179
  • بازدید کلی : 3,830
  • کدهای اختصاصی