loading...
ایران
سجاد علوی پور بازدید : 22 دوشنبه 02 بهمن 1391 نظرات (0)


از تو به عشق رسیده ام

به سان مسافری

که ناگهان

به مقصد می رسد…


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

زندگی عـــــشــــق عــــجــــــب زنــــــدگیـــــــست


زنده که عــــــاشــــق نـــــــبـــــــود , زنـــــده نیست


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

من آدم
تو حوا
بیا
جهانی دیگر آغاز کنیم!
لبخند بزن
بگو سیـــــــــــــــــب...!


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

چشمان تو

حروف را بی استفاده می کند

کافی ست نگاه کنی

و فارسی ساکت شود

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

شاید تکراری باشد

ولی

گاهی ، بعضی چیزها

ارزش هزاران بار تکرار را دارند

تکرار می کنم ، تکرار می کنم : دوستت دارم...


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
بی شک جهان را به عشق کسی آفریده اند ،

چون من که آفریده ام از عشق

جهانی برای تو !

از : حسین پناهی

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

گریه هایم بی صداست

عشق من بی انتهاست

ردپای اشکهایم را بگیر

تا بدانی جایگاه عشق کجاست

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

آسمان وقف نگاهت گل من، ‌مانده ام چشم به راهت گل من، هر كجا هستی و باشی گویم، كه خدا پشت و پناهت گل من


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

گیسوانت در باد

سرچشمه تمام رودهای زمیننند

و سبزی چشمهات

سیمای جنگلی ست

كه بازوان زمستان را

شرمنده می كند

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

مثل مهتاب که از خاطر شب میگذرد

هر شب آهسته از آفاق دلم میگذری

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

وقتی کسی به دل نشست نشستنش مقدسه

حتی اگه نخواهدت نفس کشیدنش بسه...

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

گل عشق تو هستم شبنمم باش

دلم دنیای زخمه مرهمم باش

ز درد بی كسی قلبم شكسته

تو شهر بی كسی ها همدمم باش

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
من نیز گاهی به آسمان نگاه می‌كنم
دزدانه در چشم ستارگان
نه به تمامی آنها
تنها به آنها كه شبیه ترند به چشمان تو
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اى كاش ماه من میدونست كه بین اینهمه ستاره و سیاره فقط یكیشون مشتریست

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
وقتى آدم همه چیزشو توى زندگى از دست میده ، توى بهترین قسمت زندگیش قرار داره، چون ازون به بعد فقط میتونه پیشرفت كنه...


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

روزه ی هجر تو از پای بینداخت مرا / كی شود با رطب روی تو افطار كنم


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دوستى، فصل قشنگیست پر از لاله سرخ / دوستى، تلفیق شعور من و توست / دوستى،رنگ قشنگیست به رنگ خدا / دوستى، حس عجیبیست میان من و تو

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
دلم در دیدن رویت همیشه میكند فریاد / به یاد اولین دیدار كه مهرت در دلم افتاد

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اى كاش ماه من میدونست كه بین اینهمه ستاره و سیاره فقط یكیشون مشتریست

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

وقتى آدم همه چیزشو توى زندگى از دست میده ، توى بهترین قسمت زندگیش قرار داره، چون ازون به بعد فقط میتونه پیشرفت كنه...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما ازکدام نوع بازی درسایت قرار دهیم؟
    نظر شما درباره ی سایت چیست؟
    به نظر شما ایا تیم ملی به جام جهانی می رود؟
    به نظر شما بهترین بازیکن فوتبال جهان کیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 43
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 47
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3
  • بازدید ماه : 61
  • بازدید سال : 159
  • بازدید کلی : 3,810
  • کدهای اختصاصی